Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info

 

Správa zmluvných vzťahov

Aj správa zmluvných vzťahov, inak nazývaná ako manažment zmlúv, patrí do portfólia našich služieb. Jej základom je správa, sledovanie a koordinácia zmlúv medzi organizáciou a jej partnermi, dodávateľmi, klientmi alebo inými stranami. V rámci tejto služby vám dokážeme pomôcť s niekoľkými kľúčových krokmi:

  • Vytváranie a príprava zmlúv, 
  • kontrola a schvaľovanie zmlúv,
  • implementácia a controlling plnenia,
  • riešenie sporov a prípadných dodatočných zmien v zmluvách,
  • formálne ukončenie zmluvy,
  • archivácia dokumentov. 

Efektívna správa zmluvných vzťahov je kľúčová pre minimalizáciu rizík, ale aj zabezpečenie právnych a regulačných požiadaviek či optimalizáciu obchodných vzťahov. S nami predídete nejasnostiam, sporom a finančným stratám, ktoré môžu v dôsledku nesprávneho manažmentu zmlúv vzniknúť.